Reguli pentru returnarea produselor
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 34/2014.
Produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului", redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. S.C. Horguem S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 7 de zile de la data denuntarii in scris a contractului.
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport si se face prin mandat postal sau virament bancar.
Nu se accepta retur elemente de caroserie, bari,eleroane, pleoape vopsite!Verificarea compatibilitatii si a accesoriilor necesare montajului trebuie facuta inainte de vopsire , orice motiv invocat dupa ce produsul a fost vopsit nu mai poate fi acceptat.
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Nu se accepta retur fara un motiv intemeiat accesoriile, jantele sau anvelopele car au fost comandate, importate special la cererea clientului si pentru care au fost achitat un avans.
Nu pot fi returnate fara motiv intemeiat stickerele produse la comanda clientului.
Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate.
Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca Horguem S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului. Costul transportului produselor de la S.C. Horguem S.R.L. catre client si de la client catre S.C. Horguem S.R.L. revine in responsabilitatea clientului.
In cazul in care produsul cumparat este nefunctional sau prezinta erori de fabricatie va trebui sa ne contactati (vezi sectiunea Contact), in termen de 1 zi de la primirea acestuia, prin e-mail, telefonic sau prin prezentarea la sediul epiesa.ro cu produsul. Acesta va fi inlocuit cu unul nou dupa ce se va constata starea de nefunctionalitate a acestuia de catre FK-Tuning.ro . Daca produsul nu va putea fi inlocuit se va achita contravaloarea acestuia.
Problema returului va fi solutionata intr-un termen de 15 zile lucratoare de la instiintare. FK-Tuning.ro nu suporta costul returului.
Nu se accepta la retur:
FK-Tuning.ro este responsabila pentru furnizarea la termenul stabilit a piesei corespunzatoare. Se considera comenzi speciale orice comanda adusa pe baza unei comenzi cu avans de 30%.
In cazuri exceptionale, se pot returna si aceste repere, dar NUMAI cu primirea in prealabil a acceptului furnizorului extern si a suportarii de catre client a unui procent din valoarea piesei in cauza, procent ce urmeaza a fi stabilit pentru fiecare caz in parte.
Acesta contine penalitatile solicitate de fabrica, cheltuielile de transport si orice alte cheltuieli ocazionate de returnarea piesei.
Persoanele care plaseaza comenzi pe acest site beneficiaza de dreptul legal de retur doar dupa achitarea comenzii si a taxelor aferente de transport. In cazul in care refuza ridicarea comenzii isi dau consimtamantul sa plateasca contravaloarea taxelor de transport, iar in cazul in care nu se face plata taxelor de transport persoanele care plaseaza comenzi si refuza ridicarea isi dau consimtamantul ca datele lor sa fie publicate in baza nationala www.ClientiNeseriosi.ro cu scop de rating si management de risc